منخدا را خیلی دوست دارم. یکی از کار های مهم خدا ساختن آدمها است. او آنهارا می سازد تا به جای آنهایی که می میرند بگذارد تا به اندازه کافی آدمباشد تا از پس کارهای روی زمین بر بیاینداوآدم بزرگ نمی سازد، فقط بچه می سازد. فکر کنم چون بچه ها کوچکترند وساختنشان آسانتر است. و این طوری او مجبور نیست وقت با ارزشش را تلف کند تابه آنها راه رفتن و حرف زدن یاد بدهد. و می تواند این کار را به عهده پدرو مادرها بگذارد. و فکر کنم تا حالا که خوب جواب داده.دومینکار مهم خدا گوش دادن به دعاهاست و این یکی خیلی کار زیادی میبره چونبعضی از مردم حتی غیر از وقت گرفتاری و مشکل هم دعا می کنند. حتیپدربزرگ و مادربزرگ بعد از خوردن غذا دعا می کنند. البته غیر از عصرانهها. خدا اصلا وقت ندارد که به رادیو گوش دهد یا تلویزیون تماشا کند. چونخدا همه چیز را می شنود باید خیلی صدا توی گوشش باشد مگر اینکه یه فکریبرای کم کردن صداشون کرده باشهچونكه خداهمه چیز را می شنود و می بیند و همه جا هست، باعث میشه خیلی مشغول باشه. پس شما نباید برید و وقتش رو با خواستن چیزهایی که اصلا مهم نیستند بگیرید یا برید سراغ پدر و مادر ها ازشون چیزهایی بخواید که گفتن نمیتونید داشته باشید. + نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم آذر ۱۳۹۶ساعت 17:56  توسط مهدی کلانتری
|
تحقیق در مورد نمک خوراکی...
ادامه مطلبما را در سایت تحقیق در مورد نمک خوراکی دنبال میکنید
برچسب: الْلّٰه, نویسنده: بازدید: 189 تاريخ: جمعه 24 آذر 1396 ساعت: 21:43