داداش که داشته باشی…یکی هست که وقتی ناراحتی تنها امیدت اینه که اون باورت داره و منتظر شندن حرفاته
داداش که داشته باشی… یکی هست که با وجود اینکه حرفات تکرارین و همش غر زدنن انکار میکنه و میگه بگو
داداش که داشته باشی… یکی هست خطاهاتو که براش میگی عصبی میشه و رگ غیرتش به جوش میاد
داداش که داشته باشی…یکی هست که اعصاب خوردت رو سر اون خالی میکنی و اون آرومت میکنه
داداش که داشته باشی…یکی هست که لب و لوچه آویزونت رو به لبخند تبدیل میکنه با حرفاش
داداش که داشته باشی…یکی هست وقتی یهو یچی بگه اونم بگه :کیه برم خط خطیش کنم؟؟!!
داداش که داشته باشی… یکی هست بگه رفتارت خوبن ولی گاهی زود قضاوت میکنی
داداش که داشته باشی…یکی هست که همیشه نگرانش باشی نگران خوب بودنش دیر کردنش غیبتش
داداش که داشته باشی…یکی هست که حواسش به تک تک حرفات باشه و تو هم سرتا پا به گوش باشی
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و یکم آذر ۱۳۹۶ساعت 17:52  توسط مهدی کلانتری |
تحقیق در مورد نمک خوراکی...ما را در سایت تحقیق در مورد نمک خوراکی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 160